A jelenlegi fedlap a plexis "üveglap" megoldáshoz van kialakítva. 2 mm vastag pelxihez. A kijelző széleitől 3 mm váll tartja körben a plexit. (Tehát a plexi lapnak 6 mm-el kell szélesebbnek és 6mm-el kell hosszabbnak lennie, mint a kijelző. Ez bőven elegendőnek tűnik ahhoz, hogy ne kelljen nagyon pontosan méretre szabni a plexit.)
Ez most csak egy találomra elvégzett kialakítás. Ha valaki fóliásat akar, akkor a váll könnyedén eltüntethető. Illetve ha vékonyabb vagy vastagabb plexi lesz végül, akkor az is könnyedén módosítható a modellen.
Proci | 164
2020-09-20 01:34:46
[169]
Egy kis korrigálni valót máris találtam. A két kijelző között levő 2 blokk lehet egyben is. A közöttük levő résnek semmi szerepe, tehát egybe vettem.
Valamint raktam a támasz fülekre egy kis behelyezés könnyítő él lecsapást.
Proci | 164
2020-09-20 01:25:51
[168]
Egy kis korrigálni valót máris találtam. A két kijelző között levő 2 blokk lehet egyben is. A közöttük levő résnek semmi szerepe, tehát egybe vettem.
Proci | 164
2020-09-20 00:38:46
[167]
Készen vagyok a készülék házzal. Már csak az oldható bilincs van hátra a hátára.
Kérdés: A fedlapon a rögzítő csavarok furatait most süllyesztett fejű M3-as csavarhoz készítettem. Ilyen maradjon, vagy inkább kiálljon a 6 db csavar feje a fedlap síkjából? (Mint pl ahogy az imbuszkulcsos csavar fejek szoktak. Kicsit iparibb küllemet kölcsönözve.) Illetve a kinézeten felül az lenne az igazán pozitív hozadék, hogy nem vékonyodna el az amúgy sem túl vastag fedlap a süllyesztéseknél. Tehát nehezebben szakadna át a fedlap ha valaki véletlenül egy kicsit jobban megtépi a csavarokat.
De várom az egyéb véleményeket és javaslatokat is, ha valami nem tetszik rajta.
Proci | 164
2020-09-19 15:51:19
[166]
Tovább fejlődött.
Bekerült a második sín egy esetlegesen később bekerülő panelnek.
A fenekén a fix lyuk a GX-12 4pin csatlakozónak van, ami az encoder kábelét fogadja majd.
A fenekén a kikönnyített kerek mélyedés, az az igény szerint kifúrható lyuk a GX-12 2pin tápcsatlakozónak.
Valamint van két M5 átmérőjű kikönnyítés, melyeket kifúrva a csőbilincset lehet majd hozzá csavarozni.
Felkerültek az oldalaira azok a lyukak, melyeken át M3-as csavarokkal több készülékház össze sorolható. (A korábban megbeszéltek szerint ezek sem fix lyukak lesznek, hanem kikönnyített kifúrandó lyukak. Csak azért hagytam átmenő lyukra ideiglenesen, hogy jobban látszódjon a rajzon.)
(Hiányzik még a táp átvezetésének lehetősége a több doboz között. Az majd most jön.)
kly | 350
2020-09-19 11:43:49
[165]
így alakítsd ki a sínt és akkor jól bennemarad a csavar.
A fedlemez csavarjait fogadó részeket végig futtattam a doboz teljes mélységében, hogy oldalfal merevítési funkciót is ellásson.
Sajnos a kijelzők miatt a fedlap fele táján levő 2 db nem csavar nem lehet pontosan középen, mivel a két kijelző közötti rész sem pont középre esik. De gondolom ez nem túl nagy gáz. Ezt a két közép tájon levő oszlopot középen össze is kapcsoltam egy boltívvel, szintén a merevség érdekében.
Beraktam a nyák panel tartót sínt is. A rajzon még úgy van elhelyezve, hogy a 25 pin DSUB csatlakozó a fedlap felé néz. De 180 fokkal elfordítva is betehető (bár ez esetben minden kilépő kábel a fenéklemeznél fut be a nyákba, ami nem tudom mennyire szerencsés).
Szeretnék valami műanyag pöcköt, vagy csavart, vagy valamit, ami a nyák becsúsztatása után a nyákot a helyén fixálja (hogy még véletlenül se csúszkálhasson le-fel a sínben.) Itt viszont egy kicsit tanácstalan lettem mint egy kisközség, hogy hogyan is lenne ez a legpraktikusabban megoldható.
Na mindegy, addig is csatoltam pár rajzot, hogy véleményezni lehessen.
Szalai György | 9490
2020-09-18 20:32:17
[160]
Egyre szimpatikusabb. Valaki még kreálhatna hozzá előkét, ami korrektül illeszti a TTL square-wave bemenetre a „HTL HTLs square-wave” meg az „Incremental 1Vpp Sin” és 11 µAss sin” kimenetű eszközöket. (Lehet, hogy már a szinuszok interpolációjához is hozzáférhető valami céláramkör.)
Ha sínen becsúsztatható lenne a nyák (persze valami rögzítő lesz majd a sarkánál), akkor az egész alját egyben ki lehetne nyomtatni. Úgy hogy a feneke állna a nyomtató bed-en.
Összeszerelés menete ez lenne:
Természetesen meg lesznek a belülről kikönnyített, kívülről pedig bepontozott részek, ahol igény szerint át lehet majd fúrni, ha valaki több axist szeretne összefogni. (Azért, hogy a tápkábelt át tudja vezetni belül a többi dobozba is.) A több dobozt belülről kell majd összecsavarozni 4-6 csavarral. Ez sajnos a fenék lemezhez közel eső csavaroknál kissé nehézkesebb lesz, mert be kell nyúlni az aljáig. De mivel ekkor még üresek a dobozok, talán nem gond egy villás kulccsal benyúlni. Annyira azért nem nagyon mély a doboz.
Tehát a megfelelő számú axis doboz összecsavarozása után, a nyák paneleket kellene becsúsztatni a síneken a "gödörbe", és rögzíteni a sarkuknál. Aztán a sík fedelekre könnyedén felszerelhetők a kijelzők és a nyomógombok. Ez után a DSUB25-ös csatlakozókat rá lehetne dugni a nyákok élén levő csatlakozó párjukra. A többlet kábelek bőven elrejthetők a nyák melletti területen. Majd végül a kijelzőket és gombokat magában foglaló előlapokat felülről rá kell majd csavarozni, előlaponként 6-8 ponton.
Értrem. akkor nem lesz kitörős. Legyen akkor a pont jelölés és majd kifúrjuk ahol kell.
Igen kijelzősíkra merőleges a panel. ez nem baj úgyis levehető lesz a teteje. Viszont úgy lehet kis helyet spóroloni hogy ne a helyén dugd be a DSUB37 et ,hanem még kívül a dobozon majd a helyére csavarozni. így csak annyi hely kell ami a kábeleknek feltétlen szükséges. kb 8-10mm a tüskék mögötti hely szükséglet. így 80mm be belefér. az nem olyan vészes. tehát akkor kb 90x80x300 as méretű lesz.
Oké. Hát akkor majd neki ugrok és újra megtervezem modulárisra.
Sajnos a "kikönnyítés és majd kitöröd a lyukakat" dolog az nem fog menni. A legtöbb 3D nyomtató anyagnak van némi rugalmassága, nyúlóssága. Ráadásul a szálak végig futnak benne. Tehát a szálak irányában nem szívesen törik el, míg a szálak egymástól inkább hajlamosak elválni. (Szóval ez nem fröccsöntött, hogy homogén lenne a struktúra belül minden irányban).
Akkor lehetne kitörni a lyukat szerintem, ha mondjuk csak 4-6 ponton tartja némi műanyag a nyukat takató korongot. És akkor csak ezt a 4-6 pontot kell átszakítani. Na de ha ilyen lenne, akkor meg szó sincs arról, hogy teljesen zárt lenne a készülékház. Fröccsenő olaj, hűtő folyadék azért elő-elő fordul a gépek közelében. És ezeken a réseken bizony becsoroghat. De ha azt mondod, hogy ez nem baj, akkor ilyenre is megcsinálhatom.
Vagy marad a csak kikönnyítés, közepére egy pici pötty jelöléssel. És ott megfúrja az ember fúrógéppel, ha kell a lyuk. Ez esetben teljesen zárt tud maradni a készülékház.
Vastagság: Azt írod az egész bele férne (gondolom axisonként) 3 cm-be. Na de csak akkor, ha a nyák panel nem úgy áll benne, mint ahogyan eredetileg terveztük. Hiszen a nyák X és Y irányban is lényegesen nagyobb, mint 3 cm. Tehát gondolom úgy gondoltad, hogy a kijelző síkjára merőlegesen kerülne a nyák panelje. Mondjuk a 25pin DSUB csatlakozó a készülékház hátlapja felé néz, és egész közel kerül a hátlaphoz. Igaz? Ez esetben a nyák lap szélessége határozza meg a készülékház mélységét. Illetve még erre is rá kell hagyni velemennyit, hogy a 25pin DSUB csatlakozót azért rá lehessen dugni. Hát ez esetben lapos az nem lesz a készülékház. (Szemben az eredetei tervekkel, ahol volt lehetőség a 3 db nyákot egymás mellé sorolni, mert a 3 sornyi kijelző szépen betakarta őket.)
Ha nem gond akkor igen. Nem kell túlbonyolítani , nem kell összepattintható. Elég ha a felsőt belül az alsóhoz lehet csavarozni pár helyen. Az előlap elrendezés maradhat. A csarakok helye meg legyen elvékonyítva hogy könnyen áttörhető legyen tetején és az alján is. Ha nincs kilyukasztva akkor nem is fog látszani. Ugyanígy a kábel átvezetőknél is. Az egész legyen a lehető legvékonyabb. szerinterm 3cmbe beleférünk kényelmesen.Mélység meg kb 8-9cm be beleférhet szerintem. Ezzel a verzióval könnyebb is lesz a szerelés hogy levehető a teteje.
de lehet úgy is hogy a levehető felső doboz alja egyből az alsó teteje(mint a LEGO megfordítva). tehát nincs külön teteje az alsó doboznak.így viszont kell egy külön lezárótető legfelülre. Ezt beszéljük még át mert nem biztos hogy ez jobb így....
Ez esetben a fedlemez is több darabból fog állni? Axisonként egy alja egy fedlemeze? És a tetején-alján valahogy legyen átjárás a táp miatt? (Nyilván ne legyen mindegyiken bekapcsoló gomb meg táp bemenet.)
Nem. Sajnos oldalt nincs. Csak alul és felül van némi "hús". De ott se sok. Ha nagyon a digitek határára takarok, akkor az rontja az olvashatóságot, mert a fedlemeznek is kell vastagság, hogy legyen tartása. De oldalt pl totál reménytelen. 1-2 tized ha van ott. Nem is értém miért nem hagynak rá, ha már alul meg felül igen.
Azon nem segít hogy kicsi a nyomtató de azon igen ha 4 axisod van. Igazából jobb lenne az axisonkénti doboz. Csak gondolom nehezebb megtervezni meg kicsi több anyag kell bele.
Annál a kijelzőnél ránézésre a digitek alatt és felett van vagy 2-2 mm szabad rész, amit neki tudsz támasztani a doboz belső -természetesen kimélyített- falának.
Mit segít a blokkokból összepattintható készülékház verzió azon, hogy az axisonként egy sorba rendezett sok gomb meg 2 db kijelző miatt meglehetősen széles. (Jelenleg 280 mm körüli a szélesség, a nyomtatóm meg 220-at tud.)
Az oké, hogy ha összepattintható blokkokból állna, akkor egyet, kettőt vagy hármat is lehetne használni, mert mindenki annyit pattint össze, amennyi axist használni szeretne. De ha az axisonkénti elrendezés ilyen marad - azaz pl. nem kerülhet egymás alá ugyanannak az axisnak a fix és a relatív kijelzője - akkor a szélességen semmit sem tudunk spórolni. Már pedig ez itt a fő gond jelenleg. Erre mondtad azt, hogy ne foglalkozzunk ezzel, majd keresünk valakit akinek minimum 300mm-es a nyomtató tálcája, és szívesen kinyomtatja.
Az lett az irány, hogy a doboz minden komponense 3D nyomtatható legyen.
(Én is alu lemezből CNC-vel kivágott előlapot javasoltam az elején, de a 3D nyomtatott lett megszavazva. Gondolom legfőképpen azért, mert 3D nyomtató adott. CNC marógépe viszont nem mindenkinek van.)
A fóliát már leírtam, hogy miért nem felel meg. Nincs tartása, nem tudok a kijelzőnél egy picit nagyobbat vágni, és alulról hozzá szorítani a kijelzőt. Et esetben a fólia széleinek kéne megakadályozni, hogy a kijelző átessen a nyíláson. Amit nyilván valóan nem fog megtenni egy fólia inkább behajlik a kijelző oldalára a kijelző széleinél.
Szóval merev valami kell a kijelző elé. Ami egy picit nagyobb lenne mint a kijelző.
„Én lehet, egy DRO-s dobozban gondolkodnék, amelyből -valamilyen klikkes módszerrel- akármennyi összefűzhető egymással.(4-6 tengely)”
Igen lehet ez is az irány. Akkor a teteje lesz levehető és lapjával vannak benne a panelek. Lehetne kikönnyítet rész is benne amit ki lehet törni és úgy összenyitni a dobozokat ha kell pl kábeleknek. így kb3cm magas lenne egy doboz de viszont mélyebb lesz.... engem nem zavarna
„Illetve ajánlottak itt matt plexit, de az meg 3 mm vastag, ami nagyon-nagyon sok, ha még hozzá adom a kijelző vastagságát is.”
Nem belebeszélni akarok, csak...hangosan gondolkodok.
Mi lenne, ha az a 3-as, vagy akármilyen vastag mélypiros plexi lenne maga a doboz előlapja, -a teljes felületen- a doboz előlapi élén egy falcba/nútba ültetve, ragasztva. Akár ki is állhatna a doboz síkjából, nem foglalva a helyet az elektronikától. Csak a gomboknak kellene a kivágás, a vágás és a feliratok lézerrel gravírozhatóak lennének. Úgy kéne tervezni, elhelyezni a cuccokat, -ha egyáltalán szükséges- hogy az előlap fordítható legyen a dobozon.(jobbos/balos kivitel)
Ha már doboz... Én lehet, egy DRO-s dobozban gondolkodnék, amelyből -valamilyen klikkes módszerrel- akármennyi összefűzhető egymással.(4-6 tengely)
Átlátszó vékony nyomtatás a kijelző elé az nem fog menni. Még akkor sem lehet homogén és igazán szép áttetsző sík felületet nyomtatni az FDM nyomtatókkal, ha valami áttetsző anyagot választasz.
Gondolkodtam egy kis bemélyedésen a kijelző résen hátul, amibe bele ülhet a kijelző. Úgy, hogy egy icipicit rá takarjon. De sajnos csak alul és fölül van némi húsa a kijelzőnek. A jobb és bal oldalán szinte semmi. És ráadásul a kijelző is két szegmensből van, ami totál csámpásan van egymás mellé forrasztva az én példányaimon. Szúval egy szabályos téglalap részbe nem is lehetne szépen és rés nélkül beilleszteni.
Szóval a kijelzőnél valamivel nagyobb matt diffúz plexi kell. És annak kell ilyen módon egy kis fészket csinálni a fedlap hátulján a téglalap alakú réseknél. E rést akár sziloplasztal vagy valami rugalmas tömítővel ki is lehet nyomni, és akkor tuti jól zár. Vagy akár az általad említett meleg ragasztóval (bár azt szerintem nem lehet szépen letörölni, ha az ember összekeni vele ott a környékét.)
Magát a kijelzőt meg csavarral neki szorítani a plexinek hátulról. Ami nem gond, szerencsére van a nyákon 4 furat.
Ajánlottak itt a kijelző elé matt fóliát, ami elsőre nem is tűnt rossz ötletnek. De a fóliának nincs tartása, tehát azzal ezt a módszert nem lehetne megvalósítani.
Illetve ajánlottak itt matt plexit, de az meg 3 mm vastag, ami nagyon-nagyon sok, ha még hozzá adom a kijelző vastagságát is.
Valami 1-1.5 mm vastag matt diffúz plexi lenne az ideális.
Jobb és bal kéz ügyben meg szerintem gond nélkül megfordítható az egész 180 fokkal. Legfeljebb a hátára tervezett bekapcsoló gomb kerül a jobb felső sarokból a bal alsó sarokba.
Még annyi hogy ne legyen a dobozom semmi ami köti a pozíziókat. Értem ez alatt hogy 180 fokkal elforgatnató legyen ha kell így a balkezesek is tudják használni anélkül hogy kitakarnák a kjelzőket. Persze Így nem lehet nyomtatva feliratozni ezért lehet hogy két verzió kell majd ha lesznek feliratok rajta....
van voalzó a viewerben és át lehetr állítani mm re.
körbe még tegyél 5 mmt. Nem találom a keepout layert
kly | 350
2020-09-13 08:00:21
[136]
Valóban elég sűrű az elrendezés de még nem gáz. Majd többiek is remélem hozzászólnak.
Az tisztán látszik hogy mindenképp kell az encoder lock. Mert simán véletlenül el lehetne tekerni egy másik axist mikor álligatsz. Elég csak kicsit hozzáérni a másikhoz amit talán észre se veszel és máris kész lenne a baj.
Azt álmodtam meg este ,hogy a kijelző elé tehető "fólia" nem lehet egybenyomtatva az előlappal csak mondjuk 0.5mm vastagságban. Nem tudom mennyire átlátszó a kinyomtatt anyag. Mert akkor tök jó lenne úgy megcsinálni hogy csak bepattintani kéne a kijelzőt a helyére és egyből beszorulna a heylére és nem is kéne más rögzítés neki. Ezenkívül simán lemosható lenne az eleje mert nem lenne "lyuk" sehol a kijelző körül. De ha nem is pattintható lenne a kijelző akkor is egy keret kéne neki hogy pl. melegragasztóval egyszerű legyen a rögzítése. remélem érthető vagyok konkrétan nem a nyákot csak a 7szegmenst kéne körbevenni 1-2 mm vastag anyaggal passzosan.
más. A táp csati lehet ugyanolyan mint az encoder csati ez jó ötlet,csak a papa mama legyen felcserélve ,hogy ne lehessen rossz helyre dugni semmit. Biztos van olyan is. Ha nincs akkor másmilyen kéne hogy legyen. mondjuk csak két tüskés. A bekapcsoló is lehet ugyanaolyan mint az előlapi encoder lock. Legalább jól belesimul a hátuljába de ott nem kell bekötni majd a visszajelző ledet azt kész ...
Átküldöm a PCB gerber fileokat az jó lesz a méretek helyett? Az a baj hogy nincs meg az eredeti Altium terv már csak a gerberek.
Jajj de hülye vagyok! Most olvasom vissza, hogy bontható bilincset írtál. Én meg nem azt terveztem.
Átrajzolom.
Proci | 164
2020-09-13 04:51:40
[133]
KLY
Átvariáltam a gomb és kijelző sorrendet a kérésednek megfelelően. Rajzoltam rá ideiglenesen 16 mm átmérőjű és 18 mm magas tekerő gombot is, hogy legyen mihez viszonyítani. Ilyen sorrendre gondoltál?
Szerintem kicsit zsúfolt a jobb oldal. Nem?
Proci | 164
2020-09-13 04:06:11
[132]
A colos csőhöz való bilincs valami ilyesmi lehetne. Külön nyomtatva, és 4 db M4-es csavarral rögzítve a ház aljához. Illetve 2 db M4-es csavar lenne a megszorításhoz. (Vagy M4-es menettel ellátott tekerő gomb.)
A GX-12 csatlakozók lyukait is felraktam. Sajnos pont középen nem lehet, mert ott a vízszintes merevítő van belül.
A különálló lyuk lenne a GX-12 csatlakozós betáp. Ez mondjuk akár mehetne a 3 encoder csatlakozó alá is, ha szerinted úgy jobb.
Sajnos a colos csőhöz közelebb nem tehetem, mert ott már az egyik elektronika panelja van. Bele lógna belül.
Proci | 164
2020-09-13 01:32:06
[131]
Oké. A gomb és kijelző sorrendet átvariálom. (Én még az eredeti rajzod után készítettem.)
Felfogatót megcsinálom colos csőre. Bár nagyon könnyű valamivel kisebb, vagy valamivel nagyobb csőre átrajzolni. Akár mindenkinek tudok eltérőt csinálni. Csak csőre való bilincs legyen mind.
És akkor a GX-12 csatlakozó jó lesz az enkodereknek is meg a tápnak is? Valahova a hátára gondolnám a GX-12 aljzatokat, de a cső közelébe, hogy a kifutó kábeleket könnyen fel lehessen bandázsolni a csőre.
Meg rakok egy bekapcsoló gombot is a hátára. Az lehet ugyan olyan ON/OFF gomb, mint ami előre kerül? Vagy valami billenő kapcsólóra gondoltál?
Sajnos akkor én nem tudom majd kinyomtatni. Legfeljebb a bilincsnet. Vagy a hátlapot is, ha mehet két darabból. Azt még kulturáltan össze lehet cavarozni. De az előlap egyben, az nekem nem fog menni a gépem méretei miatt.
Ja! A vezérő panel méretét meg a lyuk távokat írd már meg légy szíves. Az én vezérlőim a munkahelyemen maradtak véletlenül. Köszi!
Pár gondolat. Én a két reset gombot én a két kijelző két külső szélére tenném hogy még véletlenül se lehessen a másikat resetelni tévedésből. Aztán a jobb oldali encoder és encoder lock ot is felcserélném ,hogy ne a lockot nyomogassa az ember ha ABS resetelni akar ráadásul az erőkar is picit rövidebb lenne így bár nemtudom mennyit fog számítani.
A felfogatás szerintem colos csőre bontható bilinccsel. Ebben úgysem lehet konszenzus, de szerintem mindenki meg tudja majd oldani ,hogy legyen egy colos csöve valahol. Nem kell ezt túlgondolni. lényeg hogy jó erős legyen a bilics és a környéke. Az nagyon favágó lenne ha csak úgy bevezetnénk a kábeleket egy lyukon. Mindenképp csati legyen szerintem. Táphoz és encoderhez is. ill. lehet ,hogy kéne még egy tápkapcsoló esetleg a hátuljára? on off nyomogombbal.
Az hogy kicsi a gép munkaterülete nem legyen akadály. keresünk nagyobb gépet csak a méret miatt kompromisszunot kötni az olvashatóság vagy a használat rovására nem lenne jó szerintem.
Valamint van még egy nagy probléma. Ezzel az elrendezéssel most 283 mm széles a doboz. Én viszont 220mm-nél (átlóban 230mm-nél) szélesebbet nem tudok egyben kinyomtatni.
A hátát még csak-csak lehetne 2 darabból. De a fedlemezt nem lehet szerintem szépre megcsinálni, ha nem egy darabból van.
Tehát vagy a gombokat kéne egymás fölé tenni a kijelzők mellett. Vagy rosszabb esetben a fix és relatív kijelzőket egymás fölé tenni. (Bár ez szerintem elég sok lehetőséget adna arra, hogy az ember elnézze, hogy melyik a fix és melyik a relatív. Talán nem volna szerencsés.)
Proci | 164
2020-09-12 22:17:27
[128]
Illeve még egy kérdés.
Az encoder kábeleknek ki kell bújni valahol a dobozból. E célból egy nagyobb lyukat raktam a hátoldal közepénél felül, hogy a rögzítő tengelyhez közel legyenek a kibújó kábelek. Azért, hogy a tengelyhez könnyen oda lehessen bandázsolni az encoderek kábeleit. De akkor fixen be lesznek forrasztva az encoder kábel erek a DSUB 25 csatlakozóba? Mert azon a kis lyukon nem fog kiférni az a bazi nagy DSUB 25 csatlakozó, ami a vezérlő panelek élén van. Ergo ez a megoldás - az amúgy oldható DSUB 25 csatlakozó ellenére is - fix bekötés lenne.
Vagy legyen valami kulturáltan bontható encoder csatlakoztatás? Pl GX12-4 csatlakozóval?
Ugyanígy kérés a tápkábel bejuttatása a dobozon belülre. Csak bedugunk egy tápkábelt a lyukon, és belül beforrasztjuk? Vagy egy oldható kötés erre a célra is? Pl GX12-2 csatlakozóval?
Megérkeztek a kijelzőim. (Már csak a nyomógombokra kell várnom.) Tehát elkezdtem a tervezést. íme az első pre pre pre béta verzió.
A vezérlő paneleket viszont sajnos a máshol felejtettem. Nem tudná valaki elküldeni a panelek szélességét, magasságát és a lyuktávokat? (A mostani modellben csak úgy behasaltam valamit.)
A jelenlegi elrendezés a lehető legsűrűbb. Érdemes lenne ritkítani valahol?
Másik kérdés: Design megfelel? Vagy legyen inkább egy teljesen szimpla téglalap?
Sokan mondtátok, hogy függőleges rúdra lehessen felszorítani. Milyen átmérőjű a rúd? A teteje szabad? (Tehát felülről rácsúsztatható a rúdra? Vagy teljesen bontható bilincs kell?
svejk | 33038
2020-09-07 14:38:25
[126]
ORACAL 8300 Transparent-et használtam. (ez van a hátulján)
De biztos van számos más márka is.
Még annyi, hogy lehet dekorboltban vettem nem mezei papírboltban.