HobbyCNC fórum
FTP tárhely: http://cnctar.hobbycnc.hu v0.9.6 Régi HobbyCNC oldal: http://archiv.hobbycnc.hu

Új regisztráció / Átregisztráció a régi fórumról
    
   


3D nyomtatás

3 dimenziós nyomtatómegoldások hobby szinten

 

Időrend:
Oldal 303 / 621 Ugrás ide:
Sorok:
|◄ Első  ◄ Előző   299  300  301  302  303  304  305  306  307   Következő ►  Utolsó ►|

  Fórum főoldal  |  A lap aljára

B.Zoltán | 1720    2017-03-07 21:15:58 [15926]

Nekem a CD fóliázásnál egy 20x20 mm-es 150mm hosszú alu zártszelvényt kellett felfűteni minden pontján közel azonos 150 fokos hőmérsékletre.
A sok kísérlet után beraktam a közepébe egy 200 Wattos reflektor izzót és ez vált be, mert levevő az egyenletesen átadta az ALu szelvénynek a hőt.

Gondoltam egyszer kipróbálom az asztal fűtésnél is ezt a módszert, hogy egy zárt teret fűtök égővel, amit a lézer nyomtató fixálójába van és nem tudok vele mit kezdeni annyi van.

Előzmény: Kelepeisz Lajos, 2017-03-07 20:55:39 [15923]


kaqkk007 | 1563    2017-03-07 21:00:06 [15925]

Vagy ha nincs más megoldás azért egy leválasztó trafót közbeiktatnék .

Előzmény: kaqkk007, 2017-03-07 20:58:20 [15924]


kaqkk007 | 1563    2017-03-07 20:58:20 [15924]

Te tudodén biztosan nem tenném a kezem alá a 230v ot ráadásul lengő vezetékkel ,(gondolom mozog az asztal ?) inkább kifizetnék 8000 et egy biztonságos cuccért ...

Előzmény: Kelepeisz Lajos, 2017-03-07 20:54:11 [15922]


Kelepeisz Lajos | 3530    2017-03-07 20:55:39 [15923]

De persze ez csak egy észmenés volt, most szükségem sincs rá csak érdekelt ki mit mond.

Előzmény: Kelepeisz Lajos, 2017-03-07 20:54:11 [15922]


Kelepeisz Lajos | 3530    2017-03-07 20:54:11 [15922]

Hát én ezeket cáfolnám, egy az hogy az alu lap alján van ami a szigeteléssel el van burkolva, a másik meg ha kb 1cm-re elhelyezgetem egymástól egy 3mm-es alu lapon akkor nem hinném hogy olyan nagy különbségek lennének, egy szilikon lap se anyagában, teljes felületén fűt, hanem karbonszálak vannak benne, ezt láttam egy videón.

Előzmény: kaqkk007, 2017-03-07 17:54:33 [15918]

ebalint | 1769    2017-03-07 18:42:55 [15921]

Ez így van.

Nem is mondtam, hogy bárki vegye, vagy ne vegye meg.

Előzmény: sastas, 2017-03-07 18:21:28 [15920]


sastas | 1217    2017-03-07 18:21:28 [15920]

Mondjuk a leírásban azt írja, hogy ne vedd meg magában, csak ahhoz a nyomtatóhoz való amit ők árulnak, anélkül nem fogják kiszállítani...

Előzmény: ebalint, 2017-03-07 18:17:38 [15919]


ebalint | 1769    2017-03-07 18:17:38 [15919]

250*250 mm 10$
itt

Előzmény: Kelepeisz Lajos, 2017-03-07 17:35:05 [15915]


kaqkk007 | 1563    2017-03-07 17:54:33 [15918]

Az első érv: a 230v nem egészséges egy fémszerkezeten amit folyamatosan kerülgetsz nézegetsz nyúlkálsz hozzá . A második érv : az ellenállások "pontszerűen " sok kicsi felületen fűtenek a köztük lévő felület alacsonyabb hőfokú lesz .Inkább keresnék valahol egy kerámialap fűtőtestet (itt is árult valaki még a múlt héten) és azt építeném rá az asztal aljára .

Előzmény: Kelepeisz Lajos, 2017-03-07 17:35:05 [15915]


Tapti | 136    2017-03-07 17:53:02 [15917]

Neked is köszönöm a választ! Nézegettem ezeket is, csak az bizonytalanít el hogy majd mindegyik kínai géppel kapcsolatban azt látom, hogy még költeni kell rá,"barkácsolni kell vele", aztán eljut az ember odáig hogy szinte kicserélt rajta mindent csak a váz maradt. Igaz az ára jóval kedvezőbb ezeknek a gépeknek és lehet az említett márka nem is az a kici óccó kínai. Erősen meg kell rágni ezt a dolgot. A kit összeszerelése talán nem lenne olyan nagy gond, még élvezném is. Amit el szeretnék kerülni az az hogy innen onnan vásárolgassak alkatrészeket és úgy rakosgassak össze valamit és ne adj isten, bár kevesebb pénzből, de megszülessen egy kétes képességű szerkezet. Minden esetre olvasgatok... nézelődők...
Gondoltam arra is hogy építsek gépet akár profilból, de érzésem szerint az nehéz szülés lenne.
Ha valakinek van még pro és kontra ebben a témában azt szívesen fogadom továbbra is.

Előzmény: keri, 2017-03-07 12:20:17 [15914]


Tapti | 136    2017-03-07 17:35:31 [15916]

Köszönöm a választ! Mindenféleképp meggyőző amit írtál, az tény hogy húzós az ára, ezért is vagyok dilemmában.

Előzmény: Zopl, 2017-03-07 08:55:57 [15910]


Kelepeisz Lajos | 3530    2017-03-07 17:35:05 [15915]

Sziasztok!
Csak megint kattog az agyam, látom hogy egy 300*300-as szilikon fűtő lap olyan 8-20000ft között van, minőségtől függően, de mi van akkor ha 10W-os ellenállásokat ragasztok fel szilikon ragasztóval az alu lapra, ugye OHM bácsi törvénye alapján könnyedén kiszámolható 230V hálózati feszültségre az egyes ellenállások értékei, számolgatásom alapján egy 400*400as alu lapra való ellenállás kb 4000ft, ami még így is olcsóbb a leg olcsóbb fűtő lapnál, természetesen még meg kell oldani a hőtükrözést, hő szigetelését, de ez már részlet kérdés.
Semmi extra csak érdekelne pár mellette és ellene szóló érv.


keri | 14033    2017-03-07 12:20:17 [15914]

Jónak jó, de drága, és ez egy kit. Neked kell összerakni, beállítani. Ehhez képest ha alkatrészenként megveszed és összerakod ugyan ezt, akkor 60-80ezerből kijön az egész.

Lassan részesedést fizethetnének nekem :D de szerintem ár/érték arányban ez az egyik legjobb választás.
Beállított, kipróbált jó konstrukciójú gépek, ráadásul a forgalmazó tapasztalt 3D nyomtató mániás.
Egy nagyon jó blogot is vezet a nyomtatási tapasztalatokról, kísérletekről.

Előzmény: Tapti, 2017-03-07 06:00:35 [15909]


ManóBá | 152    2017-03-07 10:18:02 [15913]

A tapadás minden előzmény nélküli megszűnése nálam is többször előfordult. Már azt fontolgattam, hogy asztrológus segítségét kérem a valódi okok kiderítésére...

Aztán egy idő után találtam egy egyszerűbb magyarázatot a dologra:
Eddig minden jel arra mutat, hogy a problémát a saját kezemről a törlő papírral átvitt zsír okozta, amit a jelek szerint egy idő után sem az alkoholos, sem az ecetes letörlés nem képes eltávolítani.
Azóta azt csinálom, hogy először az ujjaimat áttörlöm egy alkoholos törlővel, és csak utána fogom meg azt a papírtörlőt, amivel az üveget fogom tisztítani. A dolog úgy tűnik, hogy működik.

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 11:00:07 [15902]


ManóBá | 152    2017-03-07 09:56:44 [15912]

Kösz az infót, akkor nem rohanok el tükörcsempét venni...

Előzmény: keri, 2017-03-06 10:43:51 [15898]

Zopl | 29    2017-03-07 09:05:11 [15911]

Épp ide vág:
MK2


Zopl | 29    2017-03-07 08:55:57 [15910]

Én másfél éve használok egy Original Prusa I3 MK1-et.
Csak ajánlani tudom, gyakorlatilag semmi problémám nem volt vele. Költöztem, így egy darabig nem nyomtattam, de elhasználtam vele kb 10-15 kiló anyagot. Amit átépítettem rajta, az csak bővítés volt (doboz, hűtés).

A támogatás kiváló. Az alaplapon (Mini Rambo) gyárilag fordítva volt beforrasztva egy kondi, írtam nekik, pár nap múlva kaptam egy új alaplapot. Ilyen a kínainál szerintem nincs. Rendszeresen frissítik a firmware-t is. Tipp-topp az egész.

Az MK2 pedig csak jobb lett, gondolkodok, hogy lecserélem a régit - csak van egy halom 3mm-es anyagom. Gondoltam építek valami mást a régiből.

Viszont az ára húzós. Gyakorlatlag 2 másik gép simán kijön belőle. Viszont minőségi alkatrészeket használnak - ez mellette szól. Ja és előrendelés van, 3-4 hét (hónap?) volt amikor legutóbb néztem. Viszont gyorsan megjön - futár hozza Prágából.

Szóval én erősen ajánlom, itt a fórumon olvasott problémák java részét nem tapasztaltam meg soha. Kezdő gépnek kiváló.


Tapti | 136    2017-03-07 06:00:35 [15909]

Szervusztok!

Már sokan feltették a kérdést, de én is gondban vagyok a 3d printer választással kapcsolatban. Használható, precíz gépet keresnék, lehetőség szerint minél nagyobb nyomtatási méret mellett fontos lenne a precizitás és ár érték. Sokat nézegettem a China gépeket, de mindegyiknél van valami buktató, kicsi, nagy. Most jelenleg az eredeti Prusa I3 MK2 felé kacsingatok. Prusa Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Előre is köszönöm a válaszokat!


ManóBá | 152    2017-03-06 21:37:13 [15908]

Megnyugodtam, ezek szerint ez ennél a verziónál, windows alatt "teljesen normális".
A hygy által linkelt változat tényleg stabilabbnak tűnik, remélem ez végleg megoldja a problémát...

Előzmény: keri, 2017-03-06 10:35:48 [15897]


ManóBá | 152    2017-03-06 21:16:27 [15907]

Eddig még nem, de most letöltöttem, és nyúztam egy kicsit.
Egyelőre stabilnak tűnik,de időnként mintha lassúbb lenne, mint a hivatalos 1.2.9 verzió.
Persze valamit, valamiért...
Kösz a tippet, ez tényleg jónak tűnik!

Előzmény: hygy, 2017-03-06 10:28:15 [15895]


Hunka Tibor | 8036    2017-03-06 17:21:23 [15906]

Nem semmi nyomtatás .


keri | 14033    2017-03-06 11:06:16 [15905]

Én is kipróbáltam mindent, de az új üveg egy csapásra megoldotta, szóval nem a beállításokkal van a gond.
Ráadásul kínomban már felragasztottam a kék ragasztó szallagból is, ráadásul direkt 3D nyomtatós boltból vásároltat, ami tesztelve volt. Azzal tudtam csak nyomtatni, de az meg sérülékeny, meg macerás.

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 11:00:07 [15902]


keri | 14033    2017-03-06 11:02:02 [15904]

Nekem a home-ra lejjebb engedi a Z-t kicsit, megkeresi XY-t és utána a Z-t.
Sajnos Marlinban nem találtam hol lehet a Z-t lejjebb küldeni Home előtt, de a Z és XY sorrendet ott is be lehet állítani.

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 10:52:24 [15899]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 11:01:25 [15903]

Igen.

Előzmény: keri, 2017-03-06 10:55:56 [15901]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 11:00:07 [15902]

Ilyen velem is előfordult már, hogy "elfelejtett" tapadni.

És még nem jöttem rá én sem, hogy pontosan miért is.

Aztán amikor bevetek mindent, helyrejön. De akkorra már annyi mindent megpróbálok, hogy nem tudom mitől jön helyre (ecet, csiszákolás, hőmérséklet, sebesség).

Azért az első réteg lassú nyomtatása ott szokott lenni a megoldásban.

Előzmény: keri, 2017-03-06 10:43:51 [15898]

keri | 14033    2017-03-06 10:55:56 [15901]

Szeletelőkben pedig elég lenne, hogy a külső kontúr vonalat kevesebb anyaggal nyomja, vagy ha kicsit bonyolítani akarják akkor legyen egy beállítható offszet az alaprétegnél a külső héjra.

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 10:31:49 [15896]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 10:53:21 [15900]

zarvédett -> zavarvédett

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 10:52:24 [15899]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 10:52:24 [15899]

Én a Repetier hostba integrált Slic3rt használtam eddig (három szeletelő van beintegrálva, A Slic3r, Cura meg a Skeinforge).

Eddig nem tapasztaltam fagyást. Igaz, nálam a Repetier szeletelés után a gcodot menti a Raspberri PI-re és utána a PC-t le is kapcsolom... így nehéz lenne lefagynia.

A raspi mondjuk már dobta le a láncot, a hőmérséklet szokott nyomtatás közben lenullázódni (pl, ha lányom elindítja a hajszárítót a fürdőben, nyomtatás alatt), erre a gugli azt mondja a Raspi tápegységet cseréljem egy jobbra... (ami szünetmentesen van, zarvédett, és mégis)

Most éjszaka nyomtattam (ezt megelőzendő):

Ezzel csak az volt a baj, hogy majdnem sikerült lenulláznom a gépet, mivel az utolsó parancs a home pozicióba küldés volt (ezt én raktam be külön), amit a sliccer egyenként csinált, azaz elsőre X home, aztán Y home, aztán Z home. A Cura megy egyszerre mozgatta a három tengelyt. Miközben a darab ott volt középen. Egy darabot le is szántot belőle, amíg elértem a főkapcsolót. Aztán persze belenyúltam ebbe a parancssorba, több ilyen nem lesz...

https://drive.google.com/file/d/1y2v7Rf1uCMcwfev-12cyMyq2Xw00j3NjkQ/view?usp=sharing

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 10:22:26 [15894]


keri | 14033    2017-03-06 10:43:51 [15898]

Dehogy. Pont, olyan mint az ablaküveg, csak ez volt könnyen hozzáférhető. A helyi üvegesnek már kipakoltam a hulladék tárolóját

Elvileg a fém réteg segít eloszlatni a hőt, bár én nem tapasztaltam különbséget. Illetve jól néz ki a tükör, valamint látom a réteg alját hogy tapadt meg.

4-es csomagban van, ebből már a másodikat használom. Előző nem eltört, hanem valamiért nem akar tapadni. Igaz a vízüveges próbálkozásom maradványát nem tudtam tökéletesen eltávolítani, de sokáig tapadt ezzel együtt is, de most mintha lemoshatatlan zsír lenne rajta, pedig próbálkoztam szilikon lemosóval, meg minden oldószerrel amihez hozzáfértem.

Azt gyanítom a hajszálvékony és alig látható karcolódás nem segíti a tisztíthatóságot és így a tapadást.

Ablaküveg amúgy azért is jó mert azt meg lehet fordítani, ha csak felületi a sérülés.

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 09:39:36 [15888]


keri | 14033    2017-03-06 10:35:48 [15897]

Ha ez megnyugtat, nálam is csinálja, több gépen, több verzióval is.

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 10:22:26 [15894]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 10:31:49 [15896]

Szintén ecet.

Én is rádiuszt tervezek alulra ha tehetem, sajnos a szeletelőkben nem láttam hasonló opciót, ami ezt megoldaná, így marad a kézimunka.

Üveget én régi A3-as fénymásolóból hasznosítottam újra, eddig nem kellett cserélni.

75 fok az első réteg, és 70 a többi, de ez nincs hitelesítve, könynen előfordulhat, hogy amit az üveg alján mérek 75-nek az felül 55 és az számít.

Más:

A mostani nyomtatásom előtt fél évig állt a nyomtatóm a pincében, befűzött PLA-val. Felhoztuk (2 emberes 60*60*50 cm), bedugtam, nyomtattam. Nem volt semmi gond vele. A PLA nem "rozsdásodott" be, még szintezni sem kellett. Másik egy éve nyitott dobozos PLA-val is nyomtattam, azzal sem volt probléma.

Előzmény: hygy, 2017-03-06 10:15:54 [15893]


hygy | 80    2017-03-06 10:28:15 [15895]

Ezt már próbáltad?

https://github.com/prusa3d/Slic3r/releases

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 10:22:26 [15894]


ManóBá | 152    2017-03-06 10:22:26 [15894]

Ezek szerint Te Slic3r-el dolgozol?

Akkor talán tudsz nekem segíteni...

Én az 1.2.9 verziót használom Windows alatt, és az a problémám vele, hogy időnként teljesen váratlanul feldobja a pacskert. A jelenség Win7, és az azóta eltakarított Win10 alatt is ugyanúgy előfordult, mind a 32 bites, mind a 64 bites változattal. Egyébként a gép egy HP Pavilion G6-os laptop 8GB rammal, gyári windows-al. Más programoknál gyakorlatilag semmilyen probléma nincs a géppel.
Kérdésem az lenne, hogy Nálad volt-e hasonló gond a programmal, és találtál-e rá megoldást?

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 09:28:20 [15887]


hygy | 80    2017-03-06 10:15:54 [15893]

én is ecettel nyomom. keri utoljára használta az ikeás tükröt, de tudtommal nem bírja tovább mint a sima 3-as üveg, csak egyszerűen ezt volt egyszerűbb vennie akkor.

a 3-as üveg ilyen 20x20-as méretben eléggé olcsó, nekem is tépett már ki belőle darabot a PLA mikor szedtem le az anyagot. (Ez főként akkor történt ha nem volt jó a kezdő szint és az első 0.1-es rétegnél nem 0.1 volt hanem 0 a kezdő réteg, ettől annyira oda tapad, hogy nagyon nagy küzdelem árán lehet csak levenni.

A rádiusz nagyon jó ötlet!!!

Nekem 55C-on már nagyon megtapad a PLA. Ha le akarom venni, akkor meg kell várni még lehül olyan 23C körülre, 30C körül már kezdődik valami, ott el lehet kezdeni feszegetni (de nem érdemes).

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 09:39:36 [15888]


sastas | 1217    2017-03-06 10:10:36 [15892]

Szerintem ha a padlót tekintjük 0 foknak, azzal párhuzamosan, tehát 0 fokon, de ez szerintem ízlés kérdése.

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 09:52:52 [15890]

Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 10:06:10 [15891]

Van aki forrón szereti!

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 09:52:52 [15890]


ManóBá | 152    2017-03-06 09:52:52 [15890]

55 fokon?

Előzmény: Kiss Zoltán, 2017-03-06 09:40:26 [15889]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 09:40:26 [15889]

Ha hozzám feljönne a Sarka, én is kipróbálnám!

Előzmény: hygy, 2017-03-06 07:47:48 [15882]


ManóBá | 152    2017-03-06 09:39:36 [15888]

Az attól függ...

- Alapvetően a tükrös felület igénye, és a talpasodás elkerülése két egymásnak ellentmondó követelmény. Ahhoz, hogy a kezdőréteg tökéletesen tükrös legyen mindig kell egy kis plusz anyag, ami talpasodást okoz. A talpasodás másik oka, hogy az első réteg(ek) még képlékeny(ek) amikor a következők nyomtatása történik. Ugyanakkor a jelenség elviselhető mértékűre csökkenthető néhány trükkel.
- Nyomtatási hőmérséklet csökkentése amíg lehet...
- A második rétegtől az asztal hőmérséklet csökkentése. Ha már egyszer az anyag odaragadt az asztalhoz, a tapadás fenntartásához elég az alacsonyabb hőfok is. Nálam PLA-üveg kombinációnál a 70/50°C bevált.
- PLA-nál segít az intenzív tárgyhűtés használata a 3-4. rétegtől.
- Ha én tervezem a tárgyat, és nem felejtem el, akkor az alsó kontúrt 0.8-1mm-es rádiusszal le szoktam kerekíteni persze megfelel az 1x1mm-es letörés is. Ez elég jól elfedi a nyomat talpát.
- Ha mindez nem elég akkor marad a vakargatás reszelgetés csiszolgatás.

Egyébként az üveg nálam is fogyóeszköz. Eltörni még ugyan egyet sem sikerült, de van már vagy egy tucat üveglapom, amit azért nem használok mert vagy elvetemedett, vagy vagy a felületéből kitépett a PLA egy (esetleg több) kagylós darabot.
Az a gyanúm, hogy a probléma (mármint a felületi erózió) legfőbb oka az ecetes zsírtalanításnak a felfűtött üvegen való ismételt alkalmazása. (A makacsabb szutykok általában melegen könnyebben lejönnek, mint hidegen.) Persze valószínűleg a nyomtatás közbeni hősokk is előbb-utóbb tönkreteszi a felületet.

Úgy tudom, hogy talán keri kolléga valami IKEA-s tükörcsempére szokott nyomtatni, lehet, hogy az jobban bírja, mint a sima 3mm-es ablaküveg.

Előzmény: hygy, 2017-03-06 08:47:09 [15886]


Kiss Zoltán | 325    2017-03-06 09:28:20 [15887]

Eddig hanyagoltam a Curát, de nemrég volt egy nyomtatásom, amivel nem bírt a sliccer (az alátámasztással volt gond, mert nyomtatás közben eldőlt, illetve ha sikerült mégis kinyomtatni, nem akart leválni, inkább maga a darab tört).
Két nap kínlódás után elővettem a curát, és elsőre bíztató volt, másodjára sikerült is...
(molekulát kelett nyomtatni, szinte minden a levegőben típus)

    

Előzmény: hygy, 2017-03-05 11:07:32 [15880]


hygy | 80    2017-03-06 08:47:09 [15886]

Hát nagy küzdelem nem volt. Elolvastam a leírásod és 3 paramétert átírtam.

Szerintem nyugodtan írd be a többi ötleted is Mindig tanulságosak ezek az írások.

Kipróbáltam sima line infillel, azzal is jó. Az asztal hőmérsékletet vissza emeltem 55C-ra most a sarka sem jött fel.

Ilyenkor viszont kicsit talpasodik az alsó réteg, ezzel mit szoktál? Lehúzod késsel a felesleget?

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 08:17:17 [15884]


ManóBá | 152    2017-03-06 08:18:55 [15885]

Az előző hozzászólás helyesen:

"Gratulálok, de ne nekem köszönd,"

Előzmény: ManóBá, 2017-03-06 08:17:17 [15884]


ManóBá | 152    2017-03-06 08:17:17 [15884]

Gratulálok, de nekem köszönd, Te küzdöttél meg érte!

Egyébként, meg nagy kár, hogy ilyen hamar megoldottad, lett volna még néhány príma ötletem.

Előzmény: hygy, 2017-03-06 07:47:48 [15882]


Hunka Tibor | 8036    2017-03-06 08:01:28 [15883]

Előzmény: hygy, 2017-03-06 07:47:48 [15882]


hygy | 80    2017-03-06 07:47:48 [15882]

Köszönöm a részletes leírást, sikerült tükrös felületet nyomtatnom!

A sarka kicsit feljött, de az azért mert 45C-ra raktam az üveget 55C helyett. Gondoltam azt is kipróbálom. De úgy néz ki az már kevés neki.

Amiken változtattam slic3r-be:
- default extrusion width 0.4 -> 0.48
- first layer 210%-> 220%
- infill -> hilbert curve (de mindjárt kipróbálok másik infillt is)

köszi szépen még egyszer,
HyGy

  

Előzmény: ManóBá, 2017-03-03 10:28:14 [15864]

B.Zoltán | 1720    2017-03-06 01:30:48 [15881]

Kösz az infót.

Előzmény: hygy, 2017-03-05 06:51:51 [15878]


hygy | 80    2017-03-05 11:07:32 [15880]

Linux alól az a régebbi cura, nagyon szarokat nyomtatott nekem. Ez az új ez kb hasonló minőséget tud mint a slic3r.

Úgy tudom a 2.4.0 már stable és nem béta.

Előzmény: keri, 2017-03-05 07:26:27 [15879]


keri | 14033    2017-03-05 07:26:27 [15879]

Ez nem a béta változat?
Most már értem miért szereted a Slicert :D
Én a 15.04.06-os Cura-t használom. Ez volt az utolsó ami jól működik nekem.

Előzmény: hygy, 2017-03-05 06:51:51 [15878]


hygy | 80    2017-03-05 06:51:51 [15878]

Be.

  

Előzmény: B.Zoltán, 2017-03-04 20:24:34 [15877]


B.Zoltán | 1720    2017-03-04 20:24:34 [15877]

Kösz!
Az 5-ös pontba leírt sebesség beállításokat a cura 2.4.0-ba már betudod állítani, vagy csak a slic3r-ba?

Előzmény: hygy, 2017-03-04 19:47:54 [15876]


  Fórum főoldal  |  A lap tetejére

Időrend:
Oldal 303 / 621 Ugrás ide:
Sorok:
|◄ Első  ◄ Előző   299  300  301  302  303  304  305  306  307   Következő ►  Utolsó ►|


 ◊ 
[ 0.7914 ]