Sziasztok milyen motort tudnátok ajánlani ami 3fázisú kb 3kw és frekvenciaváltoról hajtanám de a lényeg hogy alacsony fordulaton is tudná tartani a nyomatékot.
RJancsi | 5809
2018-11-11 20:16:15
[39619]
Nem hiszem, hogy szoftveresen sikerülne hosszabb működésre bírni. Jobb híján azt lehetne csinálni, hogy a mozgó részt nem fixen rögzíted a szánhoz, hanem egy rugóval nyomod valami ütköző felülethez. Kb. minden 50 mp-ben a rugó ellenében kicsit eltolod, ezzel bekapcsolva marad. Ha elengeded visszaáll a korábbi pozícióba. Tudom macerás, de egy mozdonyvezető is ezt csinálja órákon keresztül az "éberségjelző" pedállal vagy gombbal.
Kis segítséget kérnék tőletek. Vettem egy "útmérőt". útmérő
Nagyon jól működik azt eltekintve, hogy pár perc után kikapcsol. Az a pár perc az cca 1 perc inaktivitás után. Ezzel csak az a baj, hogy mire végigmegy egy fogás addigra kikapcsol.
Nem tud segíteni valaki abban hogy tudnám ezt kiküszöbölni? Esetleg vett már valaki ilyet és meg tudta oldani ezt a problémát.
Várom válaszotokat. Üdv. Zoli
designr | 3593
2018-11-11 12:19:54
[39617]
Ha az eredeti kerékhez akar csigaorsót akkor elég korlátozott lesz a felhasználás,hamar elkopik,és ha csináltatja akkor egy vagyon.Jobban jár ha vesz egy komplettet köasztalt. Én arra gondoltam ha egy tengelytávban közel azonos kerék-orsó párossal kiváltja az eredetit..a meglévő preciz csapágyazást meghagyva felcsavaroz a kerékre pl egy ilyet.. Új..valami nagy esztergagépé volt..hátha valakinek megmozgatja a fantáziáját..nekem meg olcsóért eladó..
Ha le bírod modellezni a folyamatos csigaorsót akkor már csak egy CNC-s köszörűs kell aki kiköszörüli. Ha pedig igénytelen helyre kell ahol nem számít a holtjáték akkor mehet akár 4 tengelyes marógépre is.
Sziasztok! Van itt valaki, aki Unitronics Vison PLC-ben benne van nagyon? Unican megoldásban kellene segítség sürgősen. Kérem privátban dobjon egy üzit, telefonon visszahívom. Leírni nagyon hosszú. Köszönöm!
hostya | 3097
2018-11-10 11:45:34
[39609]
Ezen asztalok működési elvét ismerve, eldöntheted hogy érdemes-e átalakítani..
Köszönöm! Alul csak egy fekete műanyag alátét van patent rögzítve, az elemek lyukjában semmi, a nyomógomb is patent levehető, alatta a két taszter kapcsoló, más semmi.
Még nem szedtem szét, a neten egy videó vana hol szétkapják, de ott sem mutatja meg a folyamatot magát. A végéről szedd le a kupakot, és onnan meg az elejéről egy közeli képet tegyél már fel. DE ha jól látom a netes képeket, akkor az alapján azt sejtem, hogy a műanyag belepattan a fémházba, az egészet valmelyik irányban ki lehet tolni, tippre mondom, hogy lefele, utána meg szerintem ráolvasztott műanyag csapok és ragasztó tartja egyben.
Van egy Xiaomi Wowstick screwdriver fs1. elemes csavarhúzóm. Alu cső a háza. Szeretném kibontani, de semmi infóm nincs arról, hogy a múanyag szerkentyűváz hogy van belerögzítve. Millió számra van Youtube video a kicsomagolásról, a használatról stb. Kibontva már látható, de egyetlen nyűves video nincs a repair-ról, disassembly-ről. Megköszönném, ha tudna valaki segíteni. Üdvözlettel martoslaci1
B.Zoltán | 1720
2018-11-07 21:32:58
[39598]
Dezsoe leírta a lényeget. Úgy csináld. Elnézést tényleg leírtad, hogy mi legyen a szenzorok feladata.
39568- itt irtam le hogy hogy szeretném bekötni a szenzorokat. Most hogy visszaolvasok tényleg Robsy javitotta dezsoe rajzát és ez lesz a jó bekötés.Köszönet érte Még azt szeretném kérdezni hogy ha csak egy szenzort szeretnék bekötni, ahol a X-- és a Home ugyanaz a kapcsoló, akkor is marad ugyanez az értékű ellenállás?
Így nem fog menni. A kis panelekre meg felesleges költeni. Ott van a rajz, amit Robsy küldött, annál olcsóbbat, egyszerűbbet és jobbat nem fogsz találni.
Már le lett írva a jó megoldás, Robsy be is rajzolta a diódás módszert, amire és is említés tettem. Csak választani kell a leírt megoldások közül, az igényeidnek megfelelően. Különben nem értem miért akarod sorba kötni azokat az érzékelőket. Lehet, hogy leírtad csak elkerülte a figyelmemet, hogy mi a feladata pontosan annak a három szenzornak.
Ugyan nem értek annyira az elektronikához, de készitettem egy rajzot ami számomra logikusnak tűnik. Ebben lát valaki esetleg lehetőséget a helyes bekötéshez. Itt ha bármelyik szenzor érzékel és GND-re húz, akkor a többi szenzor sem fog áramot adni a csatolóra. Az ellenállás értékét kellene kiszámitani. Vagy ez igy túl egyszerű lenne?
Windrad | 224
2018-11-07 19:49:55
[39585]
A barna és a fekete között 158K Ohm-ot mérek feszültség nélkül A feszültség alatti mérést egyenlőre nem tudom kipróbálni. Ez több mint amit te irtál. Amit emlitettem Ebay-os elektronika ezzel nem lehetne összehozni valahogy?
Sajnos, amit írtam csak akkor lett volna jó ha nincs benne felhúzó ellenállás. Szomorú, hogy van, de akkor is van egyszerű megoldás, még arra is, hogy három szenzort kössél egy bemenetre. Diódával le lehet választani a 12V-ot, és akár össze lehet kötni a három érzékelőt egy bemenetre. Két ellenállással is le lehet osztani a kimeneti 12V-ot, ha nem nagy terhelésre kell kötni. Itt a videóba 8 percnél hasonló problémával foglalkozik az illető.
Nem szerencsés ez a mezei kemenet párhuzamosítás. Így módosítanám a kapcsolásodat, hogy teljesen korrekt legyen és akár 10 szenzort is lásson az input bemenet "vagy" logikai kapcsolatot létrehozva a szenzorokra: A diódák pl. 1N4148 típusúak lehetnek, az 1K ellenállást pedig +5 V-ra kell kötni a board kártyánál.
Tapasztalat vagy tipp? Csak azért kérdem, mert nekem az lenne logikus, hogy a visszajelzőt az érzékelő saját belső tápjáról hajtja, mert az fix feszültségű, nem pedig a betápról, ami jelen esetben (pdf szerint) 6-36V.
Javíts ki, ha tévedek, mert nem akarok hülyeséget javasolni.
Szerintem, figyelembe véve, hogy van az érzékelőkben felhúzó ellenállás, OC kimenetek vannak, a kártya pedig azt várja, hogy GND-re húzzák az 5V-ra felhúzott bemeneteit, egy zenerrel korlátozva simán párhuzamosan lehet kötni az érzékelőket.
OK, akkor van benne felhúzó ellenállás gyárilag, ahogy írtam már az előbb. Mérd meg szenzor tápfesz nélkül, hogy a barna és a fekete vezetéknek mennyi az Ohmos ellenállása. Ha jó a rajz, akkor 10K lesz.
Tápfesz alatt pedig úgy is ellenőrizheted, hogy egy 10K ellenállást kötsz a kék és fekete vezetékre, és megméred rjta a feszültséget. Ha 10 K van a szenzorodban, akkor a 11.13 V felét kell mérned érzékelés nélküli állapotban.
Igen helyesen irtam ,hasonló tipus mint amiről Csikarc is rakott fel képet LJ12A3-4-Z/BX érzékelésre GND. Pontosan is lemértem: 11,13 Volt esetén ha érzékel akkor a GND értéke 0,0025-0,0030 V .Elmennék hozzád szivesen egy kis eszmecserére de én Vas megyei vagyok ,messze vagyunk egymástól. Egyébként törtem a fejem hogy hogyan lehetne ezekből a tipusu szenzorokból hármat sorba kapcsolni, Az tűnik logikusnak sorbakötéskor hogy az első signal jel kimenetelét a másik fázis bemenetére kötöm a máiskét úgyszintén és igy ha bármelyik érzékel (GND-re húz ) a többi sem ad áramot.De lehet hogy hülyeséget beszélek...
Mint az itt általában szokott lenni, sok a felesleges ötletelés a TÉNYEK ismerete nélkül.
"Ez a szenzor ,ha +12 voltot teszek a barna vezetékre és GND-t a kékre akkor a signal fekete vezetéken és a GND-n folyamatosan 12 Volt jön ki."
1. lépés: Ki kell mérni (vagy a szenzor leírásból kideríteni), hogy ez most milyen kimenettel is rendelkezik. Ha open C a kimenet, akkor gyárilag van benne már valamilyen értékű felhúzó ellenállás, ha igaz az idézet. Sok függ attól, hogy ez az ellenállás a szenzoron belül milyen értékű. Azt is érdemes kimérni, hogy aktív állapotban egész pontosan mennyi is GND körüli érték. Ezen alap lépések után lehet majd egy egyszerű, értelmes megoldás készíteni a vágyaidhoz.
Ha Bp.-en vagy, egyszer elszaladsz hozzám, és mindent kimérek, megoldok neked.