Amúgy ha van autóboltos, vagy autószerelő ismerősöd aki pl Unix-tól rendel, ott mindre kiterjedő robbantott ábrákat tudnak mutatni (akár kinyomtatni) ha gyári alkatrészt szeretnél rendelni.
Közben rájöttem, hogy a másik oldalról kézzel rásegítve elzáródik, tehát nincs fizikai akadály. Bár egy gyöngysor nyakláncot kihalásztam a csatornából:) , de az nem azon a részen volt.
Ez pedig mérnöki megoldás!a legjobb módszer, a valóst megmérni! Ez egy alap megoldás, de célra vezető! Lehetne még egy nyomásmérővel megállítani a stoppert de, az már f1 kategória.
Személygépkocsi robbantott ábrákat merre lehet venni? Gondolom ezek nem publikusak de nekem pár ezret megérne. Remélem nem vagyok nagyon eltévedve az árral kapcsolatban.
Az "exploded parts diagram" keresőszó kapcsolattal próbálkoztam de nem találtam értékelhetőt
Szervusztok! Nagy problémám adódott a minap. A számító gépem nem indult el, hiányolta a Win32system fájlt. Sajnos olyan szinten nem indult, hogy még CD-ről sem bútolt be. Kivettem a merevlemezt (régi ATA 40 Gb-os), beszereltem egy másikat és a gép életre kelt. Tehát a merevlemez a hunyó. Átszereltem egy másik gépbe, a jelenség ugyanaz lett. Megpróbáltam másodlagosként betenni. A Boot menüben a gép rendesen felismerte, már kezdtem örülni. Ám a bútolást tovább engedve jött a hideg zuhany: a gép folyton újra indítja magát, nem áll fel a rendszer. Szeretném a rajta levő adatokat kimenteni. Az utóbbi 1-1.5 hónapban elhanyagoltam a biztonsági mentéseket. Most jött egy munka, amit kb. 3 hete már csináltam, és nincs kedvem újra írni a programot. Arra gondoltam, utolsó mencsvárként megpróbálom egy külső házba tenni a merevlemezt és USB-n beolvastatni a rajta levő adatokat. Vagy Win, vagy Linux alatt. Mit gondoltok, sikerülhet? Ha ennek van létjogosultsága keresek egy külső meghajtó házat 3.5"-os ATA merevlemezhez, USB2.0 csatlakozással.
Köszönöm, hogy időt szántál rám.
J-Steel | 1721
2020-07-28 15:50:01
[44667]
Az egyszerűség kedvéért legyen a furat hengeres, így a belépési és kilépési szakasz azonos lesz. Az érdességre sajnos nem tudok mit mondani, legyen mondjuk csak fúrva.
Nyilván, hiszen pár 10m esetén alig szivárog a levegő. De elég sokváltozós a dolog, függ a belépési és kilépési szakaszok alakjától, érdességtől stb. Majd egy hozzáértő biztos tud közelítő képletet mondani.
Lehetőség szerint mindig digitális kábelt használj. A HDMI, a DisplayPort és a DVI-D passzív alkatrésszel fordítható egymás között, de kapsz kész kábelt is a megfelelő dugókkal. Így kapod a legjobb képminőséget és a gép is biztosan a monitor felbontására fog beállni (ha bírja a videokártya), mert meg tudják beszélni.
Valószínűleg most analóg összeköttetésed van (d-sub 15 dugók), és nincs minden ér bekötve vagy a monitor régi és nincs benne "okos" elektronika. A videojelek átmennek, de nem tud a gép beszélgetni a monitorral, hogy az milyen felbontást ismer. Akkor szokott kikapcsolni a monitor, ha valamelyik paraméter (általában a frissítési frekvencia) nem jó. Okosabb monitor ilyenkor ki is írja, hogy mi a baja, de nem mind. A képméret beállításához használd az auto adjust funkciót, amit vagy a monitor menüjében találsz meg, vagy van neki nyomógomb auto felirattal. Típusonként változóan vagy csak simán megnyomod, vagy pár másodpercig tartani kell, hogy elkezdje beállítani a képet.
Szeretnék magyarázatot találni egy PC-vel kapcsolatos jelenségre . Van két gépem , mindkettőm Win10 fut . Az egyik gép monitora állandóan kikapcsol . Most megcseréltem a két monitort a jelenség megszűnt . A gond az , hogy rajzprogramot (Fusion360) at használok az 1 számu gépen amin kikapcsolt a monitor állandóan(HP COMPAQ LA 2405X) . Ennek a monitornak nagyon jó képe van ( jól tudok vele rajzolni ) . Most hogy megcseréltem a 2. számu gép monitorjával(Fujitsu Siemens) , nagyon nem tudom azt elérni , hogy kitöltse a rajzoló szoftver a képernyőt , a széleit nem látom . A felbontást próbáltam beállítani , de rosszabb lett . Szóval béna vagyok .
Szűkséges a nyomás ahhoz hogy tökéletes buborék mentes öntvényt tudjak készíteni . A nyomás használata bevett szokás ebben az iparban . A gyanta összeskevére után tudom levákuumozni a gyantát , de a forma üregét a gyanta féltöltése közbe is vákuum uralkodik , így nem tud kialakulni a zárt zsák részeknél a beszorult buborék . Ez e lényege az én megoldásomnak . Ezt Amerikai szakemberek is elismerték , hogy ez a megoldás nem létezik .
Egy kis segítséget kérnék. Strigon Me250 es marógépemen a verti fejet felteszem a gerendára és egy külön motorral hajtom meg (1,5Kw),milyen megfelelő méretű tipusú bordás szíjat illetve kereket keressek amiből van bőven méretválaszték,olcsóbb kategóriába sorolható és a mérete is megfelelő?
Köszönöm a tanácsokat.
hegedűs györgy | 68
2020-07-20 23:09:16
[44639]
Szevasz Tibor! Az Ottónak igaza van az epoxy-val. Viszont mekkora a levegőszállítása (köbméter/óra) a vákuum-szivattyúdnak? Ha kicsi ( 10-20 köbméter/óra), akkor nagyon érzékeny lesz a rendszered a tömítésekre is. A henger palástja az miből van? Ne feledd, hogy nesting-nél épp az MDF porózusságát használják ki, hogy brutális vákuummal (akár 700-800 köbméter/óra ), azon keresztül szívják le a táblányi munkadarabot. A rétegelt lemez (Sperrholz) jobban tűri a vákuumot,de azon keresztül is jelentős veszteségek össze tudnak jönni. Ezért, ha még nem tet- ted, azt is kend le, meg az egész fazekat KÍVÜLRŐL! Ösz- szefüggő réteget alkoss a gyantával! Ne legyenek repedés- ek! A fedőt kompletten mindkét oldalról kenjed, minimum a henger paláston túl, ott ahol a tömítés körbe fut! Az edény peremét "Moos-gummi"-val tömítsd! Ez egy zárt cellás gumi, nesting-nél is ilyet használnak. Meg úgy általában, bútoripari cnc-knél, munkadarab leszorításá- hoz, többek között, ez is használatos. Persze, ha szili- kon gumiból tennél rá egy komplett réteget, gyanta helyett, az is jó. Bevallom, a nyomás meg a vákuum egyidejű jelenlétére nem tudom miért van szükséged? Üveg- és szén-szál technológiáknál használnak olyat, hogy egy adott két részes formát, egy a forma peremén kívül kialakított csatorna, szilikon tömítés meg vákuum segítségével össze csuknak (ill. zárnak). A csukás előtt persze tesznek a formába üveg- vagy szénszál textilt ill."paplant". Ez után nyomás alatt, egy lyukon keresztül, műgyantát nyomnak a formába, miközben a másik végén vákuummal szippantják a levegőt a gyanta előtt ill. elől. A gyanta ilyen módon kitölti a forma egészét. A végeredmény egy buborék mentes üveg- laminát, aminek mindkét oldala szép sima tud lenni, a forma minőségének függvényében. Bízom benne, hogy hasznos az infó. Ha más nem, legalább jó kis szófosásom volt.
Sziasztok.Egy relief keresésében kérném a segítségeteket.Valahol láttam a de nem találom.Egy menyasszony és a vőlegény állt egy hídon.Ha valaki esetleg látta és tudja hol találhatom azt megköszönném .
totyazozo | 67
2020-07-20 10:55:13
[44635]
Szevasz,Kösz de nem,csak segitség kéne,Most foggok majd.
Szia! Több dolog is lehetséges, ha holnap felhívsz telefonon szívesen segítek (már ha tudok). Hosszadalmas lenne minden lehetőséget leírni, és már elég későn is van... Üdv: Sándor 06206217777
Kedves Tibor, Vákuumkamra építéséhez a rétegelt lemez nem a legoptimálisabb alapanyag, de némi epoxi gyanta impregnálóanyag alkalmazásával jelentősen javítható a helyzet. Szívd le a kamrát amennyire a jelen helyzet megengedi, hagyd bekapcsolva a vákuumszivattyút, majd ecsettel kívűlről kenegesd körbe víztiszta epoxi műgyantával. Edzőből egy kevéssel többet is tehetsz, hogy kb egy óra alatt térhálósodjon. A belső oldal impregnálása ugyanígy, de akkor legalább 2bar nyomást alakalmazz. A peremeket se felejtsd el bekenni. O.
Kedves fórum . Elakadtam egy fejlesztésben , építek egy vákuum+nyomás műgyanta öntógépet .Az én költségvetésem nem teszi lehetővé , hogy fémből kivitelezzem . Ezért csak amihez hozzá tudok jutni ( csatornázásból megmaradt PVC cső ) és rétegelt lemez . Elértem a-0.29 vákuumot ás az 1.5 Bar nyomást . a fő kérdésem hogyan tudnám a nagyobb (-0.5 ) vákuumot elérnem ?