Nem. Azt nem sikerült beüzemelnem. Valójában billeg meg miegymás teszi a dolgát. Csak a tefloncsöves Y-on összekötés nem az igazi. Majd finom hangolom az új nyomtatómra mint kísérleti nyúl.
Összeraktam a fejet, benne hagytam azt a teflont amit csináltál. Elsőre tökéletesen működött. Mint mindig most is kitűnő munkát végeztél. Köszönöm! Látható, hogy egyetlen egy szálcserét sem hagyott ki. Még egy kis finomítást kell, hogy ne szöszöljön. 0,15 réteg.
Helló! Mit szeretnél nyomtatni? Miért kell 300x300x400-as munkaterület? Te akarod megépíteni/összerakni vagy egy polcról leemelhető kész nyomtatót szeretnél? Összeszerelhető nyomtató 300x300x400-as munkaterülettel kínai rendelős oldalakon (aliexpress, gearbest) kapható 250-400 USD-ért, de fogalmam sincs, hogy ezek mennyire jók. Ezeknél általában az alu keret a szán, de én nem használnék alumíniumot szánrendszerhez.
Sziasztok, 3D nyomtató vásárláson töröm a fejem, régóta érdekel a téma. Kéne egy nyomtató is a CO lézer mellé. De túl nagy a választék,ti akik már benne vagytok. Mit ajánlanátok a piacról? 100 ezerig es mit mondjuk 150-ig? 300*300*400 as körüli munkaterülete legyen. Köszi!
Ez benne van még igy hirtelen a rotling hegy jutot eszembe (toll) probálni... Valoszinű kőnyebb exrudálni is mert a csonka kup csak egy kör van amin átkel préselni az anyagot... hagyományos fuv hengeren nehezebb exrudálni...
Igen, de azt a felhasználók véleményei alapján, elég gyakran. Görbül, hajlik, törik... Persze, ez is gépbeállítás függő, lehet...nálam egy szem hegy is örökös lenne. Kétség kívül előnye lehet a hosszú, vékony kialakítás. Valószínű, így sokkal kevesebb a nyomatnak átadott felesleges hő.
0,6 fuvoka nagy külömbség nincs 0,4 képest inkább gépi idöt lehet vele sporolni de azt sokat... fuv 0,6mm layer 0,3mm pla 200/70c
Törölt felhasználó
2019-10-05 10:53:43
[23687]
gekkos amit linkeltem 2016... ideje tudnak eröl 3$ elérhető átalakitovan aztán már krom acél helgyet kell cserégetni... Misét lehet megérne saját gépen...
Kicsit utánaolvastam ennek az airbrush fúvókának. Itt is... Meg... Itt is. Nem újdonság az ötlet, évek óta használják. A Merlin készlet... keri is emlegette a múltkor az injekcióstűből "faragott" elképzelését.
Igaz nem ez volt a kérdés. Én MK10-hez való fúvókát használok. Sőt a gépeimet is mind erre fogom átfaragni. Ebbe közvetlenül beletudom nyomni a teflon csövet.
Nekem a hegyesebb fúvókával a Petg-t szebben nyomtatja, de lehet véletlen is. Ami azt jelenti, hogy nem keletkeznek kihagyások a nyomtatáson. Talán jobban el tud menni fölfelé a hegyesebb fúvókánál a "takony".
Az Enderen hegyes a fúvóka az szépen nyomtatja a Petg-t, most kihegyeztem a másik nyomtatón is, nem kiabálom el, de úgy tűnik jobb lett. Ha biztos leszek az eredményben, beírom.
A múltkori Spektrum filament problémát is sikerült megoldani az Ultimakeren is, nagyobb rúgóerő az extrudernél, és 2,5mm lyuk a filamentnek, hogy ne feszüljön be ez a hullámos szál.
0,2-0,5 próbáltam haver gépén, semmit extra nem volt köztük, a kúposról könnyebben le tudtam szedni a ráégett pla-t kívül ennyi max. Talán ez kúpos végűt olcsóbb gyártani
Nem nagyon sikerült megértenem átolvasás után inkább még jobban összekavarodtam. De ami még jobban bosszant, hogy a Marlin az elején elvérzik amikor még csak a könyvtárakat csomagolja ki és installálja. Még csak az alapot fordítottam le belepiszkálás nélkül. Kicsit nem értem.
A hurkapálca kiváló modell építő anyag. Persze csak az amelyiknek a rostjai végig futnak, de fenyőléceket használtunk az ilyen elemekre régen is. A merevítő bordákra meg burkolatra balsa fa, meg japán papír, feszítő lakkal.
feszültségtől reped (csavar) sarkai foton PLA! Nincs feszültség a csavar meg húzása alat csak gomb funkció a pla gomb de AZ anya kicsit szorosan ment a helyére de az a kis feszültség ezt csinálta idö kb 3 hét UTán..40% kitöltés...
Lee | 475
2019-09-30 11:11:03
[23655]
hurkapálca helyett javasolnék szalmaszálat a törzs elemire :D
1és2 közé még egy 100n is raknék ellenállás és a kondi hiánya hosszabb kivezekelésnék zajt vissz a vezérlőbe (anternaként) működik kábelezés! hidegítésnek hívják...
Ha jól emlékszem, akkor a végálláskapcsoló 3 pinjéből (föld, jel, táp) a tápot szoktam kihagyni, a kapcsoló alapból zárt (NC) felét kötöm be. Így, ha véletlenül le van húzva a végálláskapcsoló kábele, akkor is jelez.
Simán HOME pozícióra beállítod a tetszőleges oldalát, arra fog kalibrálni és a másik oldali kapcsolót érinteni sem fogja. Van olyan beállítás is amikor azonnal megszakít minden mozgást ha érinti a kapcsolót, az működni fog ugyan úgy ahogy a CNC-n, mivel ott nem számít az oldal.